Siirry pääsisältöön

Operaatio allista hauikseksi !

Pakko lähtee het kärkeen kehuskeleen ! Heräsin aamulla ennen 8 ja lähin aamureeniin. Niin oli reipas mumma tänään. Oon ihan täysin ilta ihminen ja aamut on yhtä tuskaa. Joskus en oo ihan varma oonko ees heränny ku työmaalle pääsen aamusin. Useimmiten viimeset unihiekat räpyttelen kaffi paussilla vasta :) Mutta tänään olin tehokas :D

Meillon T2M;llä meneellään "kevyt" viikko ja se tarkottaa et loppuviikostaki pystyy käveleen suht normaalisti :D Ei vaiskaa, siihen pystyy aina kun reenit tehään omien rajojen puitteis. Minä tämmösenä pään seinään hakkaajana en oo vieläkään omia rajojani löytäny :D Koutsit kyllä jaksaa ja muistaa toppuutella aina välihin ku meinaa mopo karaata. Ehkä vielä joskus.

Mut joo siis kevyellä viikolla keskitytään uusiin liikeisiin ja harjotellaan tekniikoita ! Teköö ihan hyvää keskittyä siihen että teköö puhtaita ehjiä suorituksia eikä aina paahtaa vaan etiäpäin ja tehä vähä luistaen tekniikasta :/ Käsipainotteinen reeni tehtiin tänään. Oli siis vetoja ja työntöjä ja punnerrettiin ja sitte kyykkyyn, ylös kahvakuulan kans.  On näillä liikkeillä aiva oikiakki nimet mutten ny justii muista mikkä. Pääasia jotta tein ne kaikki niinku pitiki. Ihan kyllä sai hien pintaan tälläki tunnilla vaikkei nii kovilla kierroksilla tehtykää. :)
 
Oon vähä ny koittanu tuon ruuan kans päästä sellaaseen normaalihin, kun meinaa nua mun poijat nii mouruta mun syämisistä :D Kummaa touhua ku jäläkikasvu rupiaa neuvomahan kuinka pitää syörä ja harmittavinta täs on se että ne on vielä oikias ja tietää tuosta asiasta paljo enempi ku mä :D :D Täs asias mä toimin ihan mielelläni oppilaana ku poijat neuvoo. Niillon liikunnasta ja oikeesta ruokavaliosta paljon pitempi kokemus ku mulla, joten kiitollisena otan neuvot vastaan.
 Eilinen nuudeli lounas sai täys tyrmäyksen, mut tän päivän lounas malli hyväksyttiin. Toki se näyttääki paljo paremmalta ku ne nuudelit :) Luulen että tän lautasmallin kans on hyvä jatkaa ja opetella terveellisempää ruoka kulttuuriin. Pois valmisruuista ja helpoista lämmitettävistä vaikka näihin kananpojan minuuttipihveihin. Eihän näis oikeesti mee sen kauempaa ku mikroateriois ja kasviksia voi keittää kerralla enempi ja syörä useempaan kertaan ja salaatin kans on ihan sama. Kerralla isompi annos, ei tarvi koko aikaa olla pilkkomas. Luulen että tuo syömä puoliki menee pikku hiljaa tuonne päähän eikä aiheuta enää niin kauhiasti miettimistä vaan alakaa mennä ihan luonnostaa. Hiljaa hyvä tuloo ...
Unille ja kohti huomisen reeniä !

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Näitä polkuja tallaan .....

Viikko alakoo vapaapäivällä ja voi kuulkaa kuinka etevä mä oon laiskottelemaan. Ensi olin koko päivän tekemättä mitää ja sitte vähä huilasin. Käytin käytännös  päivän välttelemällä kaiken näkööstä tekemistä ... Illalla sain ku sainki itteni liikkeelle ja oikee kuulkaa fillarilla salille. Matkahan ei kauhian pitkä oo, mut saavutus se on tämäki ihimiselle joka tarvii kaikkeen siirtymiseen auton.  Ilima oli erelleen aivan mahtava ja mikäs siinä oli pyöräilles ... täysiä 😳 Mä en ymmärrä miksei pyörällä voi ajaa sille rauhallisesti ja hiljaa. Pakko mennä aina niin lujaa ku vaan jaksaa polokia. Perille ku pääsöö nii hiki virtaa ja on aiva pualikuallu 😕 Pitää ruveta opetteloon  Tuskaasen kuuma ilima ja hikipääs pyöräälty salimatka 😅 ja mikä ihana ilmastointi meirän Liikus 😍 Kyllä oli hyvä vetää käsireeni läpi vaikka lämmin oliki, nii ei yhtää ollu tuskaasta. Painoja koitin pikkuusen lisäällä, ku alakoo olla vanhat jo kevyitä 💪 Hyvä reeni ja reippaasti pyörällä kotia.  Tiista

Hurja jumppa heti viikon alkuun !!

Jouluviikko käynnistyi hirmu juoksumaratonilla seinäjoen kauppaliikkeissä ! Tip, tap, kulkuset ja satoja ihmisiä. Välillä piti päästä koutsin komentoon ja reeniä tekeen, jaksaa taas jatkaa shoppailua :D Tiesinhän minä että korttipakkahan se sielä orottaa :) joten pakkohan reenaamaan oli päästä ... ... salille päästyäni koutsilla oli käressään korttipakka ... Katottiin liikkeet:  Jos pakasta nousee PATA teen niin monta kyykkyä kun kortti osoittaa ...  ... RUUTU kertoo tehtävistä linkkareista. Ruutu 9 ja teet 9 linkkaria. Seuraavana nousee ruutu kurko ja niin tehään 13 linkkaria lisää .....     RISTI n noustessa pakasta tehään vauhtipunnerruksia, niin monta kun kortti kertoo :) Joko tangolla, kahvakuulilla tai käsipainoilla. Itelle osu 5 kilon käsipainot !   Neljäntenä maana HERTTA ja tietenki yhtenä liikkeenä burpee. Kortti kortilta ja liike liikkeeltä pakka läpi. Koutsi käänteli kortit ja kertoi mitä tehään ja paljoko. Jokaista liik

AJATUKSET JÄRJESTYKSEHEN

Päivällensä 12 viikkua sitte tein kohtalokkaan pyllähryksen ja jalaka, se on erelleen paketis 😳 On kyllä ollu henkisesti raskas ja samalla opettavaanen 12 viikkua.  Silloon ku kaaruun, päällimmäänen ajatus oli että töihin ja reeniihin palaan heti ku vaan suinki pystyn. Aivan kauhia oli ajatella, etten pääse töihin. Niin hullulta ku se kuulostaaki nii tykkään aivan kauhiasti työstäni, avaruuren pääkaupungin laitoshuoltajana. Monelle siivoojan tyä on aivan punaanen vaate. Mutta mä tykkään ja paljo. Ihan paniikis miätiin että jourun olemaan pois työstäni ainaki sen kuus viikkua. Voi ku oliski riittäny se kuus viikua 😕 Nyt on menty 12 ja tällä viikolla torstaina oon ensimmääsen kerran pistäny koko painon jalakani päälle. Kotona koitan kulukia iliman keppiä ja ku meen pihalle nii otan toisen kepin joukkohon. Kipeytyyhän se 😟 mutta pakkohan täs on kävelemään ruveta.  Alakuhun oli melekoonen uhuma päällä ja pääs pyäri lauseet "Töihin meen heti ku maharollista, kyllä mä jotaki p