Siirry pääsisältöön

Tavotteet selkeytyy, siispä niitä kohti ....

Eihän tää viikko alakanu niinku olin aatellu. Maanantain työvuoro kesti 17 asti ja 17.30 olis alkanu reenit. Suren näläkä ku pääsin kotiin ja uunista just nostettu makaroonilaatikko voitti 👌 ja reenit jäi väliin. En kyllä ollu koko päivänä syöny kunnolla, enkä varmaan olis jaksanu salilla mitää teheräkkää. Mutta se valtava pettymys itteensä, ku niin olin aatellu että nyt taas alootetaan ja sitte ei kuiteskaa 😡 No illan päätteeksi taas uus päätös HUOMENNA 💪😇



Tänään sitte reenikassi, reenikengät, juomapullo ja tärkein kaikista Muumipyyhe esiin ja kohti Keskuskatu 15. ja T2M:ää 👍
Olihan se ku olis kotia tullu 😍 paljo tuttuja naamoja ja iloosia ilimeitä ja monia, monia kysymyksiä¨: "Mihinä soot ollu?" Ai että ku oli kiva tulla takaasi omiensa pariin 💙







Alootettiin voimatunnilla, tehtiin rinnallevetoja ja kuritettiin pakaroota, jokka oli vielä ihan juntturas sunnuntain Joupiskan keikasta. Toki taas kerran totean, sillä se lähtöö millä on tullukki.  
Perähän heti toinen tunti ! Ohan täs ny monta viikkua huilattu 😃
Toiminnallisella voimatunnilla keskityttiin keskivartaloon ja pakaroihin. Kyllähän huomas ettei oo teheny mitää aikoohin. Melekeen ku olis aluusta alootettu ku niin oli kankiaa ja kipiää. Pikkuhilijaa alakas paikat liestyyn ja homma sujumaan paremmin. 
Ihan olin rikki, poikki, katki ku lopetettiin mut olihan voittaja fiilis 💪 Mä tein sen loppuelämän ensimmääset reenit oli siinä ja tästä on suunta vaan ylähäpäin 👌


Tuota juoksu hommaa oon täs kokoaijan kypsytelly päässäni ja koitan pikkuusen jo kokeellakki miltä se tuntuu. Jos alootetahan juoksemalla lyhtypylväitten väli ja sitte kaks jne. jne. Jos ensimmäänen tavoote olis juosta 5 kilomertiä ja siitä sitte pirentää matkaa 10. Heleppoa se ei tuu olemaan. En oikee hallitte sitä hommaa ja hengästyn ja pistää ja tuloo kuuma ja mitä kaikkia, mutta yks mikä on varma, mulla pitää olla joku tavoote mitä kohti mennä, muutoon jään lepäilemään laakereille 😏 sen verran oon laiskan sorttinen. Taas ku tämän juoksuhomman on ääneen sanonu ja julukiseksi teheny nii perua ei voi 😉
Tavotteita kohti, hitaasti mutta varmasti 💪

Kommentit

Noijan liikunta sanoi…
Tervetuloa takas kirjoittelemaan, olen jo päivityksiä ootellutkin.

Tavoitteen asettaminen ja ääneen lausutut lupaukset todellakin auttavat. Itse menin kirjoittamaan ja lupaamaan blogissani, että kesällä poljen mökille. Kotona asia tuli myös ilmaistua. Pakkohan se sitten oli. Perhe myös asiasta muistutteli. Ennen kesää polkemani matkat olivat 20 ja 30 kilsaa etupäässä. Ensimmäisen mökkipolkaisun jälkeen olen pyöräillyt jo useamman 60 kilsan lenkin. Seuraava tavoite 100km, viimeistään ensi kesänä. Taas tuli luvattua julkisesti.

Juoksua harjoittelin netistä löytyneen ohjelman avulla, tosin sitä mukauttaen helpommaksi. Pikku hiljaa juoksu alkoi kulkemaan, mutta skoljoosi selkäni ei sitä kestänyt, joten nyt pyöräillään ja sehän on nyt mun ihan lempparilaji.

Liikunnan iloa sinulle !
Sinikka67 sanoi…
Ompas mukavaa että joku oottelee mun jorinoita :) Ittessäni oon huomannut sen että asiat joita ittekseni funtsaa ei tarvi toteuttaa. Aina kun tavotteen tuo julki ja sanoo ääneen siihen tulee ihan omanlaisensa tatsi siihen asiaan. Oli se mitä tahansa.Katotaan onko musta juoksijaksi, sitä en tierä koska se on ihan vieras laji mulle mutta katotaan kuinka käy :) Mukavaa kesän jatkoa ja leppoisia pyörälenkkejä
Merzi sanoi…
Jostakin ponnahdin sivuillesi, ja tuo hauskalta kuulostava murre yhdistettynä liikunnan iloon sai hyvälle tuulelle. :) Ite kerran harjoittelin juoksemista lähes 10 km:iin, mutta jostain syystä ei tuntunut omalta. Pitää tehdä sitä, mistä tykkää, tässä tapauksessa pyöräillä ja sauvakävellä. :) Jatkahan samaan malliin! :)
Sinikka67 sanoi…
Kiitos Merzi :) mukavaa että uusia lukijoita tarttuu matkaan. Koitan tuota juoksemista. Yhtään en tierä onko se mun juttu vai ei mutta kohta sen näköö :D Tsemppiä omiin liikkumisiisi ja minä yritän pysyä liikkees !

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Näitä polkuja tallaan .....

Viikko alakoo vapaapäivällä ja voi kuulkaa kuinka etevä mä oon laiskottelemaan. Ensi olin koko päivän tekemättä mitää ja sitte vähä huilasin. Käytin käytännös  päivän välttelemällä kaiken näkööstä tekemistä ... Illalla sain ku sainki itteni liikkeelle ja oikee kuulkaa fillarilla salille. Matkahan ei kauhian pitkä oo, mut saavutus se on tämäki ihimiselle joka tarvii kaikkeen siirtymiseen auton.  Ilima oli erelleen aivan mahtava ja mikäs siinä oli pyöräilles ... täysiä 😳 Mä en ymmärrä miksei pyörällä voi ajaa sille rauhallisesti ja hiljaa. Pakko mennä aina niin lujaa ku vaan jaksaa polokia. Perille ku pääsöö nii hiki virtaa ja on aiva pualikuallu 😕 Pitää ruveta opetteloon  Tuskaasen kuuma ilima ja hikipääs pyöräälty salimatka 😅 ja mikä ihana ilmastointi meirän Liikus 😍 Kyllä oli hyvä vetää käsireeni läpi vaikka lämmin oliki, nii ei yhtää ollu tuskaasta. Painoja koitin pikkuusen lisäällä, ku alakoo olla vanhat jo kevyitä 💪 Hyvä reeni ja reippaasti pyörällä kotia.  Tiista

Hurja jumppa heti viikon alkuun !!

Jouluviikko käynnistyi hirmu juoksumaratonilla seinäjoen kauppaliikkeissä ! Tip, tap, kulkuset ja satoja ihmisiä. Välillä piti päästä koutsin komentoon ja reeniä tekeen, jaksaa taas jatkaa shoppailua :D Tiesinhän minä että korttipakkahan se sielä orottaa :) joten pakkohan reenaamaan oli päästä ... ... salille päästyäni koutsilla oli käressään korttipakka ... Katottiin liikkeet:  Jos pakasta nousee PATA teen niin monta kyykkyä kun kortti osoittaa ...  ... RUUTU kertoo tehtävistä linkkareista. Ruutu 9 ja teet 9 linkkaria. Seuraavana nousee ruutu kurko ja niin tehään 13 linkkaria lisää .....     RISTI n noustessa pakasta tehään vauhtipunnerruksia, niin monta kun kortti kertoo :) Joko tangolla, kahvakuulilla tai käsipainoilla. Itelle osu 5 kilon käsipainot !   Neljäntenä maana HERTTA ja tietenki yhtenä liikkeenä burpee. Kortti kortilta ja liike liikkeeltä pakka läpi. Koutsi käänteli kortit ja kertoi mitä tehään ja paljoko. Jokaista liik

AJATUKSET JÄRJESTYKSEHEN

Päivällensä 12 viikkua sitte tein kohtalokkaan pyllähryksen ja jalaka, se on erelleen paketis 😳 On kyllä ollu henkisesti raskas ja samalla opettavaanen 12 viikkua.  Silloon ku kaaruun, päällimmäänen ajatus oli että töihin ja reeniihin palaan heti ku vaan suinki pystyn. Aivan kauhia oli ajatella, etten pääse töihin. Niin hullulta ku se kuulostaaki nii tykkään aivan kauhiasti työstäni, avaruuren pääkaupungin laitoshuoltajana. Monelle siivoojan tyä on aivan punaanen vaate. Mutta mä tykkään ja paljo. Ihan paniikis miätiin että jourun olemaan pois työstäni ainaki sen kuus viikkua. Voi ku oliski riittäny se kuus viikua 😕 Nyt on menty 12 ja tällä viikolla torstaina oon ensimmääsen kerran pistäny koko painon jalakani päälle. Kotona koitan kulukia iliman keppiä ja ku meen pihalle nii otan toisen kepin joukkohon. Kipeytyyhän se 😟 mutta pakkohan täs on kävelemään ruveta.  Alakuhun oli melekoonen uhuma päällä ja pääs pyäri lauseet "Töihin meen heti ku maharollista, kyllä mä jotaki p