Siirry pääsisältöön

Laiskamato

Huono omatunto vaivaa ja siksi tulin tunnustaan tekoseni 😳
Neljä kokonaasta viikkua, eikä yhtää liikuntaa koko aikana.
Aika pelottavaa, vai mitä ?
Ei lenkkiä, ei pyöräälyä, ei salia, ei oikeestaan ees kunnon aikomusta siihen suuntaan että jotaki tekis.
Mikä mua vaivaa ???
Ei mua mikää vaivaa, tai vaivaa laiskuus ja saamattomuus 😲















En tierä onko ny se hetki kun myllynkiviäki raskaamman viimme vuoren väsy isköö ihan totaalisesti. Henkisesti niin raskas, ettei mitää rajaa. Kun kaikki alakoo muutoon olemahan reilas nii iski se korona ja esti mua tapaamasta perhettä, lapsia, lapsenlapsia, miniöötä ja kaikkia, joita olin nii kauhiasti kaivannu 😥

No täston suunta vaan ylähäpäin 💪 Oon koittanu olla ittelleni armollinen ja tunnustaa, että vahavinki väsyy välillä. Ja eikö se ollu niin notta lihas kasvaa levos 😂 Mun lihakset täytyy olla ny julumetun kokooset ku oon näin kauan levänny 😅

Vietin aivan loistavan pikku loman lastenlasten kans 💖💛 Mistään ei saa niin paljo voimaa ja virtaa ku näistä pikkuusista. Lapsista, joiren kaikki tunteet on niin aitoja 😍 Nautiin näistä päivistä koko syrämmestäni, vaikka väsyynki siihen hektisyyteen mitä lapset tua tullessaan 😇
Kyllä son taivahan isä hianosti sen aatellu, ku vanhat ei enää saa lapsia 😂 Ei ne enää jaksa 😘

Lisää kuvateksti

Loma tyttöjen kans antoo sen verran uutta puhtia tähän mummahan jotta sain aikaaseksi ruveta virittelemään uusia reenikuvioota
PT kuvioos puhaltaa uuret tuulet 💖 Minä tartten rinnalleni jonku jolle oon tilivelevollinen tekemisistäni. Jonku joka käsköö ja ohojaa. Uus ihiminen rinnalle on löytyny. Ens viikolla testatahan uusia tuuulia reeni rintamalla ja sitte kerron enemmän tästä uuresta elämänkumppanista 😍

Ny kannattaa pysyä kuulolla. Tämon mumman uus tuleminen 💪



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Näitä polkuja tallaan .....

Viikko alakoo vapaapäivällä ja voi kuulkaa kuinka etevä mä oon laiskottelemaan. Ensi olin koko päivän tekemättä mitää ja sitte vähä huilasin. Käytin käytännös  päivän välttelemällä kaiken näkööstä tekemistä ... Illalla sain ku sainki itteni liikkeelle ja oikee kuulkaa fillarilla salille. Matkahan ei kauhian pitkä oo, mut saavutus se on tämäki ihimiselle joka tarvii kaikkeen siirtymiseen auton.  Ilima oli erelleen aivan mahtava ja mikäs siinä oli pyöräilles ... täysiä 😳 Mä en ymmärrä miksei pyörällä voi ajaa sille rauhallisesti ja hiljaa. Pakko mennä aina niin lujaa ku vaan jaksaa polokia. Perille ku pääsöö nii hiki virtaa ja on aiva pualikuallu 😕 Pitää ruveta opetteloon  Tuskaasen kuuma ilima ja hikipääs pyöräälty salimatka 😅 ja mikä ihana ilmastointi meirän Liikus 😍 Kyllä oli hyvä vetää käsireeni läpi vaikka lämmin oliki, nii ei yhtää ollu tuskaasta. Painoja koitin pikkuusen lisäällä, ku alakoo olla vanhat jo kevyitä 💪 Hyvä reeni ja reippaasti pyörällä kotia.  Tiista

Hurja jumppa heti viikon alkuun !!

Jouluviikko käynnistyi hirmu juoksumaratonilla seinäjoen kauppaliikkeissä ! Tip, tap, kulkuset ja satoja ihmisiä. Välillä piti päästä koutsin komentoon ja reeniä tekeen, jaksaa taas jatkaa shoppailua :D Tiesinhän minä että korttipakkahan se sielä orottaa :) joten pakkohan reenaamaan oli päästä ... ... salille päästyäni koutsilla oli käressään korttipakka ... Katottiin liikkeet:  Jos pakasta nousee PATA teen niin monta kyykkyä kun kortti osoittaa ...  ... RUUTU kertoo tehtävistä linkkareista. Ruutu 9 ja teet 9 linkkaria. Seuraavana nousee ruutu kurko ja niin tehään 13 linkkaria lisää .....     RISTI n noustessa pakasta tehään vauhtipunnerruksia, niin monta kun kortti kertoo :) Joko tangolla, kahvakuulilla tai käsipainoilla. Itelle osu 5 kilon käsipainot !   Neljäntenä maana HERTTA ja tietenki yhtenä liikkeenä burpee. Kortti kortilta ja liike liikkeeltä pakka läpi. Koutsi käänteli kortit ja kertoi mitä tehään ja paljoko. Jokaista liik

AJATUKSET JÄRJESTYKSEHEN

Päivällensä 12 viikkua sitte tein kohtalokkaan pyllähryksen ja jalaka, se on erelleen paketis 😳 On kyllä ollu henkisesti raskas ja samalla opettavaanen 12 viikkua.  Silloon ku kaaruun, päällimmäänen ajatus oli että töihin ja reeniihin palaan heti ku vaan suinki pystyn. Aivan kauhia oli ajatella, etten pääse töihin. Niin hullulta ku se kuulostaaki nii tykkään aivan kauhiasti työstäni, avaruuren pääkaupungin laitoshuoltajana. Monelle siivoojan tyä on aivan punaanen vaate. Mutta mä tykkään ja paljo. Ihan paniikis miätiin että jourun olemaan pois työstäni ainaki sen kuus viikkua. Voi ku oliski riittäny se kuus viikua 😕 Nyt on menty 12 ja tällä viikolla torstaina oon ensimmääsen kerran pistäny koko painon jalakani päälle. Kotona koitan kulukia iliman keppiä ja ku meen pihalle nii otan toisen kepin joukkohon. Kipeytyyhän se 😟 mutta pakkohan täs on kävelemään ruveta.  Alakuhun oli melekoonen uhuma päällä ja pääs pyäri lauseet "Töihin meen heti ku maharollista, kyllä mä jotaki p